ERASMUS+ PROGRAMI PERSONEL DERS VERME HAREKETLİLİĞİ
A. BAŞVURU BİLGİLERİ
1. Online Başvuru Linki : https://turnaportal.ua.gov.tr/giris?returnUrl=%2F (Başvurular Erasmus Başvuru Portalı’ndan alınacak olup, ilgili başvuru kılavuzuna buradan ulaşılabilir.)
2. Puantaj Cetveli (Akademik Personel Ders Verme Hareketliliği)
===> Feragat Dilekçesi İçin Tıklayınız. <===
B. YURTDIŞINA ÇIKMADAN ÖNCE OFİSİMİZE TESLİM EDİLMESİ GEREKEN BELGELER
1-) Kabul (Davet) Mektubu (Invitation-Acceptance Letter)
- Yurtdışında ziyaret edilmek istenen kurumun yetkilileriyle yazışıp onaylı bir kabul yada davet mektubu alınmalıdır. Taranmış halinin çıktısı yeterlidir.
** Örnek - 1 : Ordu University Sample Invitation Letter (Teaching Mobility) tıklayınız.
2-) Mobility Agreement Staff Mobility for Teaching
- Yurtdışında yapılacak faaliyetler, amaçlar, kişisel bilgiler ve çalışma alanlarını gösterir. Yurtdışına çıkılmadan önce hem ODÜ hemde karşı kurum tarafından imzalanmış ve mühürlenmiş hali ofisimize teslim edilmelidir. Taranmış halinin çıktısı yeterlidir.
3-) Personel Bilgi Formu için tıklayınız.
4-) Yönetim Kurulu Kararı ve Rektörlük Oluru
- Herbir personelin faaliyet başlamadan önce ilgili akademik birim tarafında alınan Yönetim Kurulu Kararı, Görevlendirme Yazısı ve Rektörlük Oluru ile birlikte formlarının bir kopyasının ofisimize ulaşmasını sağlaması gerekmektedir. Taranmış halinin çıktısı veya fotokopisi yeterlidir.
5-)
- 2023 yılı KA131 Projesi Personel Hibe Sözleşmesi (Ziraat Bankası Euro Hesabı: Gitmesi kesinleşen asil durumundaki personelin kendilerine ödeme yapılabilmesi için Ziraat Bankasından Euro hesabı açtırarak aşağıda yer alan Personel Hibe Sözleşmesi'ne hesap bilgilerini işlemeleri gerekmektedir. IBAN numarası ofisimize bildirilmelidir.)
- 2024 yılı KA131 Projesi Personel Hibe Sözleşmesi (Ziraat Bankası Euro Hesabı: Gitmesi kesinleşen asil durumundaki personelin kendilerine ödeme yapılabilmesi için Ziraat Bankasından Euro hesabı açtırarak aşağıda yer alan Personel Hibe Sözleşmesi'ne hesap bilgilerini işlemeleri gerekmektedir. IBAN numarası ofisimize bildirilmelidir.)
- Personel tarafından doldurularak imzalı şekilde faaliyet başlamadan önce ofisimize teslim edilmesi gerekmektedir. Islak imzalı ve orjinal kopyası gerekir.
- Mesafe hesaplama aracı için tıklayınız.
- Hibe hesaplama yöntemi hakkında bilgi almak için tıklayınız.
Bilgilendirme: Personel Hareketliliği Gündelik ve Seyahat Hibe Miktarları için tıklayınız.
C. YURTDIŞINDAN DÖNDÜKTEN SONRA OFİSİMİZE TESLİM EDİLMESİ GEREKEN BELGELER
1) Karşı kurumdan alınmış (Onaylı ve Islak İmzalı) Katılım Sertifikası
- Faaliyetin gerçekleştiği kurumdan dönmeden önce talep edilmelidir. Islak imzalı ve orjinal kopyası ofisimize teslim edilmelidir.Belge üzerindeki tarihler daha önce hazırlanan Ders Verme Hareketliliği Anlaşması ile birebir uyumlu olmak zorundadır. Yurtdışındaki kurumlar genelde kendi formatlarında katılım sertifikası düzenlemektedirler ancak öğretim üyesinden katılım sertifikası formatı talep edilmesi durumunda ekteki örnek belge kullanılabilir.
2) Ülkeye Giriş-Çıkış yaptığına dair e-devlet (https://www.turkiye.gov.tr/emniyet-yurda-giriscikis-belge-sorgulama) üzerinden alınan belge :
Link üzerinden (https://www.turkiye.gov.tr/emniyet-yurda-giriscikis-belge-sorgulama) e-devlet bilgilerinizle giriş yaparak temin edebilirsiniz.
İzleyeceğiniz aşamalar ise a- hareketlilik "başlangıç tarihinizi ve bitiş tarihini" yazıyoruz, b- Belgenin verileceği kuruma "diğer" seçiyoruz, c- Kurum Adı yerine ise "Ordu Üniversitesi Erasmus Koordinatörlüğü" yazarak belgenin çıktısı alıp ofisimize teslim edilmesi gerekmektedir.
3) Personel Nihai Raporu
- Hareketlilik süreci tamamlandığında tarafımıza bilgi formunda verdiği mail adresine sistem tarafından otomatik gönderilen katılımcı raporunun tamamlanması kalan hibe ödemesinin yapılabilmesi açısından önem arz etmektedir. Raporu tamamladığınızda geriye kalan hibeniz ödenecektir.
Kayıt Tarihi 17.01.2019 11:12:09 - Düzenmele Tarihi 11.07.2025 11:26:04